Телеканал 1+1 є лідером телеперегляду за результатами вересня, а медігрупа встановила свій найкращий результат у 2021 році

Телеканал 1+1 є лідером телеперегляду за результатами вересня, а медігрупа встановила свій найкращий результат у 2021 році

За результатами вересня 2021 року, флагманський телеканал групи 1+1 media – 1+1 – є впевненим лідером телеперегляду з часткою 9,9% за аудиторією 18-54 (50 тис.+).

Поділитися:

Це краща місячна частка телеканалу в цьому році, а максимальна добова частка 1+1 у вересні склала 12,4%.

Крім цього, кращою програмою місяця на телебаченні стали «Танці з зірками» за 19 вересня з рейтингом 4,5% та часткою 18,7%. Під час ефіру під назвою «Рік, що змінив моє життя», учасники ділилися відвертими та неочікуваними зізнаннями. Також на глядачів чекав вражаючий технологічний номер-присвята легендарному судді шоу Григорію Чапкісу.

Танці з зірками

У вересні на 1+1 відбулася велика кількість прем’єр, які продемонстрували високі результати: «Танці з зірками» з часткою 16,8% за аудиторією 18-54 (50 тис.+), найзагадковіше шоу країни «Маскарад» – з 12,3%, новий сезон тревел-шоу з Дмитром Комаровим «Світ навиворіт» – 9,0%, «Ліга сміху» – 10,5%, програма «Життя відомих людей» (ЖВЛ) – 12,3%, «Світське життя» з Катериною Осадчою – 8,4%, а прем’єра серіалу «Моя улюблена Страшко» – 9,4%.

1+1 рейтинг

Впевнене лідерство у вересні втримували і проєкти-бестелери 1+1. Так, основний випуск новин ТСН є найпопулярнішими новинами країни з середньою часткою 12.0%, а «ТСН. Тиждень» – кращими підсумковими новинами з часткою 13,7%.

«Сніданок з 1+1» у вересні продемонстрував найбільшу місячну частку за весь час існування проєкту – 18,9% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). «Сніданок з 1+1. Вихідний» залишається №1 ранкового ефіру вікенду, зібравши у вересні 13,2% частки.

Лідером денного ефіру є інфотеймент-шоу «Твій день», що у вересні 2021 року зібрало частку 9,5% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) (слот 11:15-14:45).

Твій день

Вересень не минув для «плюсів» без рекордів – випуски проєкту «Твій день» за 9 та 29 вересня отримали частку 13% – це найкращі результати програми з початку її існування. 8 вересня оновили власний рекорд і «сніданківці», зібравши 24,4% частки.

Загалом для групи 1+1 media вересень став найкращим місяцем року з сумарною середньою часткою 19,1%.

«Для ТВ-бізнесу 1+1 media дуже важливо було зберігати лідерство протягом тривалого часу, а ще важливіше – бути лідером телеперегляду в найпекельніший місяць року для телевізійників, коли стартує більшість проєктів та найважливіших прем’єр. Телеканали групи 1+1 media демонструють зростання і ми будемо робити все можливе, аби зафіксувати цей результат та впевнено рухатися далі», – прокоментував Максим Кривицький, генеральний продюсер телеканалу 1+1, керівник телевізійного бізнесу і член правління 1+1 media. 

Телеканал 2+2 у вересні здобув середню частку 4,3% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). 12 вересня 2+2 встановив абсолютний рекорд теледивлення з моменту перезапуску каналу – частка телеперегляду в цей день склала 6,8% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Кращим проєктом вересня на 2+2 стали новини «Спецкор» з часткою 6,2%. Середня частка прем’єри серіалу власного виробництва «Козирне місце» у вересні склала 5,0%. Крім цього, телеканал продовжив Всеукраїнський тур «Громадської приймальні» програми «Гроші» – у вересні команда проєкту побувала в Харкові, Полтаві, Дніпрі та Запоріжжі. На черзі – Кропивницький, Кривий Ріг та Миколаїв.

Телеканал ТЕТ за вересень отримав частку 3,1% за аудиторією 18-54 (50 тис.).
Прем’єра нового серіалу «Ромео і Джульєтта з Черкас» зібрала у вересні середню частку 4,1%, а прем'єрні епізоди реаліті «Богиня шопінгу. Битва блондинок» проходили з високими показниками та взяли середню частку 5% (максимальна частка серед прем’єрних епізодів 7,2% від 3 вересня) за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Крім цього, 9 вересня прем`єрний епізод шоу пройшов з рекордною часткою за весь сезон – 22,3% (Аудиторія Жінки 25-34, 50 тис.+) та став лідером слоту 17:00-18:00.

Дані наведено за аудиторією 18-54 (50 тис.+)

06:00-26:00, Дані на 1 жовтня, Overnight 2TSV

Дані дослідження ТВ-аудиторії належать ІТК; оператор панелі — Nielsen.

Новини по темі