UA RU

Одразу три проєкти 1+1 media претендують на перемогу в престижній премії Promax Europe Awards 2022

Promax Europe Awards 2022 відзначила роботу 1+1 media у трьох номінаціях.

Одна з найпрестижніших премій у напрямі дизайну, маркетингу та відеовиробництва Promax Europe Awards 2022 оприлюднила шорт-лист номінантів на перемогу. І одразу три промо-кампанії 1+1 media змагатимуться за золото у фіналі, результати якого оголосять 8 березня під час церемонії нагородження.

На знак підтримки України у війні з рф, цьогоріч оргкомітет Promax прийняв рішення не допускати до участі в премії представників росії. Усі заявки, подані на розгляд премії, були надіслані до початку повномасштабного вторгнення.

Так, 1+1 media змагатиметься за перемогу в таких категоріях:

CHANNEL BRANDING. Промо-кампанія телеканалу 1+1 до 30-ї річниці Незалежності України увійшла в топ кращих проєктів у розрізі HOLIDAY/SEASONAL BRAND SPOT 

CHANNEL BRANDING & PROGRAMME PROMOTION. Кампанія проєкту #ЯЖЕБАТЬ від телеканалу ТЕТ виборюватиме першість у номінації BEST USE OF TECHNOLOGY

PROGRAMME PROMOTION. Оновлений логотип проєкту “Маскарад” від 1+1 є одним з найкращих у номінації PROGRAMME SPECIFIC LOGO.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ«Маскарад» на 1+1: як створювалося найказковіше шоу року

Раніше група 1+1 media неодноразово здобувала відзнаки Promax Europe Awards. Так, свого часу золото премії здобули промо-кампанія стрічки “Розщеплені на атоми” та відкриваючі титри до фільму “Діти перемоги”. Проєкт  “Музей новин” до річниці ТСН відзначений сріблом.

Новости по теме
Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Приймаю