«Чому так принижують пасажирів?»: Алла Мазур звернулася до керівництва Укрзалізниці
Алла Мазур викриває чергові проблеми Укрзалізниці у новому випуску ТСН. Тиждень
Нещодавно телеведуча і авторка програми ТСН. Тиждень Алла Мазур стала свідком, як на рейсі міжнародного сполучення УЗ невідомі люди в уніформі вимагали в українських пасажирів заплатити за квиток вдруге. Детальніше про шахрайську схему вона розповіла у своєму блозі на ютуб-сторінці ТСН. Тижня.
За тиждень від публікації відео Алли зібрало майже мільйон переглядів та тисячі коментарів із реальними історіями українців, які теж втрапляли в неприємні ситуації, подорожуючи залізницею. Назбиралося для другої частини блогу, в якій Мазур розповіла і про експеримент із квитками, а також звернулася до керівників Укрзалізниці із запитаннями: чому квитки на потяги з початку продажу зникають в електронній системі, але у перекупників вони є; як пояснює Укрзалізниця скандал в міжнародному вагоні; чому пасажирів на угорському відтинку змушують платити двічі та інші.
«У цих міжнародних вагонах – і в Австрію, і в Угорщину, і в Польщу, їдуть ваші земляки, які разом із країною переживають страшні випробування. Часто мами, дружини і діти наших оборонців, які ризикують своїм життям. Зокрема, і для того, щоб їхні рідні у своїй країні, на своїй залізниці були захищеними. І, щоб ніхто не смів їх принижувати! Чому це все відбувається, і чому так принижують на угорському відтинку залізниці наших пасажирів разом із провідниками?», – звернулася у відео ведуча.
Алла Мазур розповідає, що вже впродовж місяця її команда намагалася домовитися із пресслужбою залізниці про інтервʼю з керівництвом «Укрзалізниці», зокрема, головою правління УЗ Євгеном Лященком та керівником пасажирського напрямку Олександром Перцовським, проте марно. Після численних спроб звʼязатися із керівництвом УЗ, зібравши тисячі історій від українців у соціальних мережах, а також те, що побачила на власні очі, Алла звернулася до керівників Укрзалізниці в соцмережах:
«Шукаємо будь-яку можливість донести свої тривоги і біди до вас – менеджерів, яким доручили не просто керувати великим підприємством, а насамперед дбати про наших людей, ваших пасажирів. Бо за всіма діями вашими, наші громадяни оцінюють ефективність всієї влади. І це варто розуміти кожному, хто приєднується до команди керівників».
Чому ж міжнародні рейси стають «чорною дірою» в електронній системі Укрзалізниці і чому відмовчуються її очільники? Чому УЗ не реагує на те, що угорські прикордонники свідомо затримують українські вагони, а їхні провідники так нахабно поводяться з нашими пасажирами? І що показав експеримент з купівлею квитків на популярний потяг, який провела команда ТСН. Тижня? Про все це – у другій серії відеоблогу ведучої:
Дивіться інформаційно-аналітичну програму «ТСН.Тиждень» о 20:00 що два тижні на 1+1 Марафон – і на власній сторінці програми в YouTube.