Нейропсихолог Дмитро Вакуленко про найпопулярнішу іграшку літа: яка користь для дітей від Сімл-Дімпл та Поп-Іт

Іграшки Сімпл-Дімпл та Поп-Іт корисні для дитини чи шкодять: думка психолога
www.amazon.com

Як працюють модні іграшки Simple Dimple та Pop It та чи дійсно вони потрібні дітям?

Поділитися:

Сімпл-Дімпл та Поп-Іт — це дитячі антистрес-іграшки, які нещодавно стали популярними завдяки ТікТоку. Вони дозволяють вдавлювати і видавлювати гумові бульбашки, які при цьому клацають при натисканні. У Сімпл-Дімпл бульбашки більші, в декілька рядів, часом різного розміру, сама іграшка може бути різної форми. В Поп-Ітах менше рядів і бульбашки меншого однакового розміру. Прототип іграшок — бульбашкова плівка, в яку загортають крихкі речі при транспортуванні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як зміниться з вересня харчування в школах: розказують Олена Зеленська та Євген Клопотенко

Про те, чи справді допомагають ці іграшки зняти стрес поговорили у студії денного шоу «Твій день» з нейропсихологом Дмитром Вакуленком.

Ця гра дійсно допомагає в боротьбі зі стресом. З точки зору нейропсихології, коли ми активізуємо дрібну моторику, то активізуються наші лобні структури, які відповідають за нашу саморегуляцію та наш самоконтроль. Це дійсно заспокоює і допомагає взяти емоції під контроль. З точки зору психології будь-яка проста монотонна дія, чи то миття посуду, чи то забавка з іграшкою, допомагає нам відполіктися від стресових думок.

Телеведучий Володимир Рябчун поцікавився, чому ці іграшки стали настільки популярні, що відео з ними набирають мільйони переглядів у соцмережах?

Якщо порівняти інформаційне поле з тим, яке було 10 років тому, то різниця колосальна. Мозок просто не справляється з обробкою такої кількості інформації, що циркулює довкола нас і потребує того чи іншого антистресу.

Ведуча Анастасія Ровінська поцікавилися, звідки ж так багато стресу у дітей, на що нейропсихолог Дмитро Вакуленко навів приклад зі своєї практики.

Нещодавно до мене зверталася мама, яка скаржилася на те, що її дитина погано сидить на уроках, важко їй на інформатиці і на китайській. Я запитав у мами, скільки ж років дитині. «П’ять», — була відповідь мами (сміється). В своїй роботі я бачу, що є діти, які у такому віці граються та повзають, взаємодіють в своє задоволення зі світом,  а є діти, що вивчають інформатику та китайську з трьох років. І китайська — це третя іноземна мова, а ще є англійська та іспанська, бо це ж Європа. Звідки стрес у дітей? Це питання дуже широке, і це просто один із прикладів.

Дивіться розмову з психологом Анною Кушнірук у студії «Твій день» про самовираження дітей в соцмережах та методах їх виховання.