До кого звертатися за медичною допомогою у разі, якщо наявні симптоми коронавірусу, а підписаної декларації з сімейним лікарем хворий не має. Зараз, через велике навантаження на первинну ланку, почастішали випадки анулюванні декларацій лікарями, і часто пацієнт про це навіть не знає. Також є категорія людей, які так і не визначилися зі своїм сімейним лікарем. У МОЗ розповіли, що робити пацієнтам з симптомами COVID-19 у такому разі?
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи має право сімейний лікар розірвати декларацію через відмову робити щеплення (коментар фахівця)
Отже, якщо у вас немає підписаної декларації з сімейними лікарем, але ви підозрюєте коронавірус, у МОЗ радять звернутися до гарячої лінії COVID-19 (там пацієнту підкажуть, як далі діяти):
►Номер обласної гарячої лінії COVID-19 можна знайти на сайті відповідної облдержадміністрації.
►Всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії поширенню коронавірусної хвороби цілодобово працює за номером 0 800 60 20 19.
Якщо симптоми гострі, а стан пацієнта важкий, можна зателефонувати за номером 103 до екстреної медичної допомоги.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як правильно викликати «швидку», що таке непрофільне та неекстрене звернення – роз’яснення від Національної служби здоров’я
У МОЗ зазначають: екстрена медична допомога виїжджає на виклик лише у тих випадках, коли існує пряма загроза життю та здоров’ю людини.
Отже, не обов’язково мати підписану декларацію з сімейним лікарем, щоб отримати медичну допомогу у питанні лікування коронавірусу. Проте це значно спростить контроль за перебігом хвороби. Тож варто все ж визначитися зі своїм лікарем та підписати з ним декларацію. Дивіться актуальні новини про коронавірус в Україні та світі:
Loading...