Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Мегаспоруди України, які захоплюють своєю величчю

Південний міст у Києві
Поглянь на урбаністичну красу українських міст.

Щодня ці кам’яні велетні спостерігають за долями людей, проводять їх спокійним поглядом та чекають, коли ж відбудеться нова зустріч. І не важливо, перша вона, чи десята – кожне «рандеву» з мегаспорудами неповторне. Вони змушують завмирати, «прикипати» до землі й думати про неймовірне: а що, коли ці гіганти раптом оживуть?

НСК «Олімпійський»

Один із найграндіозніших стадіонів у Європі. НСК пережив безліч реконструкцій та перейменувань, і мало хто знає, що «Олімпійський» – це вже десяте «ім’я» арени.

Газон футбольного поля родом зі Словаччини. Його вирощували два роки під наглядом британських фахівців, а 2011-го транспортували до Києва у восьмистах рулонах.

Ще більше вражає покрівля стадіону: конструкція виконана за унікальною технологією, тому витримує температуру до 260 градусів. А загальна площа мембранного даху настільки велика, що змогла б повністю укрити Ватикан.

Дніпровська ГЕС

Два символи Запоріжжя такі різні: з одного боку історична Хортиця, а поряд – бетонний каскад водосховища. ДніпроГЕС п’ята за рахунком і найстаріша гідроелектростанція на Дніпрі, а її розміри викликають захват – висота греблі сягає 60 метрів, довжина – 760. Почалося будівництво Дніпровської ГЕС далекого 1927 року. Проте, всупереч її «похилому» віку, вона успішно забезпечує країну світлом та теплом.

Новобудови Дніпра

Найдовша набережна у Європі приберегла мегасюрприз – вежі-близнюки. Вони давно стали візитівкою міста-мільйонника, адже їх неможливо не помітити. Ймовірно, коли відомі хмародери тільки з’явилися, ніхто й гадки не мав, якими впізнаваними вони стануть. Зате тепер Дніпро складно уявити без 123-метрових «братів», що неначе сторожі охороняють його спокій.

Київські мости

Вони з'єднують дві частини Києва та щодня пропускають близько 350 тисяч машин. Київські мости не назвеш модерними, проте їхня історія та сучасна роль у житті міста вартують набагато більше.

«Сивочолий» міст імені Євгена Патона – перший суцільнозварний міст у світі. Йому понад 60 років, але він досі залишається однією з найважливіших переправ через Дніпро. Регулярне автомобільне та залізничне перевезення у східному напрямку забезпечує Дарницький міст. Північний міст пов’язує житлові масиви Райдужний, Троєщину та Воскресенку з правим берегом.

Південний міст вважають найвищим у столиці, але варто зазначити й те, що він напрочуд красивий. Ба більше, звіддаля нагадує арфу. Його довжина понад 1200 метрів, ширина 40 метрів, а висота – 135. На будівництво «Південного», яке тривало 7 років, витратили чималу суму – і недарма. Наразі це не лише міст, а цілий комплекс, який охоплює проспект Бажана та важливу автомобільну розв’язку.

Оціни всі мегаспоруди України

Сайт 1plus1.ua розповість тобі гарячі зіркові новини, стане цікавим співбесідником у темах моди, краси, здоров'я та стосунків. Разом нам буде класно — підписуйся на наш Twitter.

ЧИТАЙ ТАКОЖ:

  1. Три дні в європейській столиці: Подорож, яка переверне твою свідомість
  2. Українські озера, які зачарують тебе з першого погляду
  3. Неймовірні українські ландшафти, які захочеться побачити наживо
  4. Мальовничі пейзажі України, що неначе зійшли з картин
  5. 5 найкрасивіших палацово-паркових комплексів України, які перенесуть тебе в іншу епоху
  6. 5 українських каньйонів, від краси яких перехоплює подих
2019-08-24
Новини
Новини