Як створює власний бренд одягу, чи хоче, аби сини знімалися у кіно, та чому варто відвідувати український театр: ексклюзивне інтерв’ю зірки серіалу “Ніхто не ідеальний” Артура Логая
Актор Артур Логай, який зіграв одну з головних ролей у серіалі “Ніхто не ідеальний”, ексклюзивно розповів про власний бренд одягу, виховання дітей та розвиток українського театру.
З понеділка по четвер о 20:15 на “1+1 Україна” відбувається показ авантюрної мелодрами “Ніхто не ідеальний”. Одну з головних ролей у серіалі зіграв Артур Логай. Ексклюзивно для сайту 1+1 він розповів про те, як створює власний бренд одягу, чи хоче, аби сини знімалися у кіно, та чому варто відвідувати український театр.
“Ніхто не ідеальний” – перший для вас серіал після тривалої перерви. Що було найскладнішим після повернення до зйомок?
Так, це був перший проєкт. Найскладніше було усвідомити, що я зараз на знімальному майданчику, роблю роботу, яку люблю найбільше. З приходом повномасштабної війни мені здавалося, що більше я не буду цим займатися, але проєкт став ковтком свіжого повітря.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “1+1 Україна” покаже авантюрну мелодраму “Ніхто не ідеальний” з Артуром Логаєм у головній ролі
Ви 10 років мріяли про мотоцикл і вам вдалося здійснити свою мрію. Тепер і в серіалі ви зіграли відомого мотогонщика. Коли готувались до ролі, чи брали додаткові уроки? Можливо, навчилися нових трюків?
Я не брав додаткових уроків. У мене був досвід їзди на мотоциклі, але, звичайно, не такої екстремальної, як у мого персонажа Роберта. Чи навчився я новим трюкам – це треба дивитися у серіалі.
Після початку повномасштабного вторгнення ви з дружиною повністю перейшли на українську мову. Утім, зараз багато обговорень про проблему зросійщення дітей. Що думаєте з цього приводу? Можливо, на дитячих майданчиках стикались з цим.
Мені незрозуміло, навіщо з дітьми, особливо з маленькими, розмовляти російською. Я сподіваюся, що нам ніколи більше не доведеться послуговуватися цією мовою. Якщо зараз виростити одне-два покоління людей, які будуть чути від свого оточення лише українську, у нашій країні більше ніколи не буде російської, бо вона просто не буде потрібна. Краще вчити дітей, наприклад, англійської.
З дітьми всі в нашій родині розмовляють українською мовою. У школі та садочку вони, на жаль, чують російську, але продовжують розмовляти українською. Найкращий варіант – мені як батькові і моїй дружині як матері бути прикладом для дітей.
Сьогодні багато дітей акторів також пробують себе на знімальному майданчику. Донька Андрія Ісаєнка зіграла в “Жіночому лікарі”, син Ксенії Мішиною теж зіграв свою першу роль у кіно. Чи не хотіли ваші сини на знімальний майданчик?
Лев у нас виконує ролі вдома. Він навчився трохи брехати, і інколи робить це доволі майстерно. Але в мене немає думок щодо того, аби брати його з собою на майданчик. Утім, якщо він виявить бажання, я, звичайно, не буду відмовляти. Якщо будуть проби для дітей його віку, я запитаю, чи не хоче він спробувати.
Герман, мій старший син, ходить у школі на акторську майстерність. Вони навіть вже зіграли свою першу виставу. Це було смішно і мило, але йому подобається. Якщо він теж колись захоче на знімальний майданчик, то чому ні.
Разом із дружиною Євгенією ви започаткували власний бренд одягу, присвячений українській спадщині. Як виникла ідея почати таку справу? Що має найбільший попит серед українських покупців, а що — серед іноземних?
Ми давно хотіли відкрити свою невеличку справу, і спочатку думали створити мерч. Моя дружина Женя прекрасно малює, і вона вигадувала персонажів на основі різних історій. Але до цього завжди не доходили руки. З приходом повномасштабної війни всі справи розчинилися, ми сіли і подумали, а чому б нам не спробувати зараз.
Нашою єдиною умовою було те, що ми не хотіли просто клеїти на футболки тризуб і казати, що це патріотичний мерч. Ми почали шукати символи: так виникло наше перше дерево життя, потім вишивка. У нас була і залишається мета – намагатися єднати та надихати, наскільки це можливо робити через одяг у сучасному стилі, поєднаному з елементами культурної та історичної спадщини. Я особисто веду облік і можу сказати, що в нас немає певного бестселеру. Здебільшого наші покупці – українці, але бувають періоди, коли є багато замовлень з-за кордону.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Головні актори серіалу "Ніхто не ідеальний": цікаві факти з біографії
Ви з тих людей, які відомі своїми радикальними поглядами. Однак, сьогодні досі в трендах можна побачити багато російського контенту, наприклад, серіал “Слова пацана”. Чому досі глядачів цікавить російське, і що з цим робити?
Я не розумію, чому люди це дивляться. Зараз 2024 рік – у цивілізованому світі безліч платформ, зокрема, Netflix, Apple TV, HBO, де щомісяця виходять тонни цікавих і пізнавальних фільмів та серіалів для молоді й про молодь. Це правда, що в Україні, можливо, немає альтернативи. У нас мало хороших серіалів.
Українці почали відвідувати театр значно частіше, ніж раніше. На вашу думку, що сприяло цій тенденції?
Я думаю, що українці почали значно частіше відвідувати театр у той період, коли українські талановиті режисери зробили величезний крок вперед. Наш театр розвивається, і робить це правдиво. Велику роль відіграють і соціальні мережі, у яких популяризувати можна буквально все. Українські театри за допомогою них заохочують глядачів прийти на вистави.
Дуже круто, що люди ходять в театри. Я завжди радий бачити глядачів у моєму Театрі драми та комедії на лівому березі Дніпра. Місія театру – надихати, давати людям можливість подумати, порефлексувати, просто відпочити і посміятися. Український театр – це місце, в якому людям і на сцені, і в залі має бути добре.
Дивіться серіал “Ніхто не ідеальний” з понеділка по четвер 20:15 на телеканалі “1+1 Україна”.