1+1 media встановила власний рекорд телеперегляду, а флагманський телеканал холдингу втримує лідерство шостий тиждень поспіль

1+1 media встановила власний рекорд телеперегляду

34-й телетиждень 2021 року видався для 1+1 media плідним на нові здобутки.

Поділитися:

Так, за аудиторією 18-54 (50 тис.+) середня частка телеперегляду каналів медіахолдингу за 23-29 серпня склала 20,0% — це найкращий результат, який продемонструвала група з початку року.
Крім цього, шостий тиждень поспіль телеканал 1+1 є впевненим лідером телеперегляду серед усіх загальнонаціональних каналів. Зібравши частку 10,6%, 1+1 відідрвався від найближчого конкурента в ТОП одразу на два пункти.

Така висока прихильність аудиторії зумовлена низкою прем’єр та якісним програмуванням каналу. Зокрема, 23 серпня в ефірі 1+1 пройшов новий випуск шоу «Вечірній квартал» з рейтингом 3,7% та часткою 16,5% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Проєкт Студії «Квартал 95» став кращою програмою тижня на українському телебаченні.

1+1 рейтинг

З високими показниками на 1+1 пройшла телевізійна прем’єра стрічки «Пульс» від Сергія Чеботаренка — спортивна драма про п’ятикратну призерку Паралімпійських ігор Оксану Ботурчук 29 серпня зібрала частку 10,6% та рейтинг 2,9%.
Також за результатами тижня телеканал 2+2, що входить до складу групи 1+1 media, закріпився на шостій сходинці у ТОП телеканалів, зібравши сумарну частку 4,7%.

Нагадуємо, що 24 серпня, День Незалежності України, телеглядачі традиційно зустрічали з флагманським каналом групи 1+1 media — 1+1. Так, частка телеперегляду 1+1 склала 13,4% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) — це майже на 5 пунктів частки більше, ніж у найближчого конкурента. Таким чином, 1+1 став лідером дня серед усіх телеканалів країни та оновив власний рекорд телеперегляду за 2021 рік. Крім цього, 1+1 media опинилася на першому місці серед усіх медіагруп України, зібравши сумарно 23,2% частки та обійшовши холдинг, який на 2-гій сходинці, на понад 4 пункти.

Усі дані наведено за аудиторією 18-54 (50 тис.+)
06:00-26:00, Дані на 30 серпня, Overnight 2TSV
Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі — Nielsen.

Новини по темі