Директор з маркетингових комунікацій 1+1 медіа розповіла, яких співробітників хоче бачити в своїй команді

Інтерв'ю з топ-менеджером 1+1 медіа Світланою Павелецькою

Світлана Павелецька про корпоративні цінності та компетенції, необхідні для роботи в її департаменті.

Поділитися:

В рамках нового проекту 1+1 медіа «Люди Ідей про цінності» ТОП-менеджери компанії діляться історіями свого успіху, розповідають про професійні здобутки, улюблені проекти та відповідають на питання колег.

Естафету #честності розпочала Світлана Павелецька — директор з маркетингових комунікацій 1+1 медіа. У невимушеній атмосфері вона поспілкувалася з кореспондентом ТСН Дмитром Фурдаком про свою роботу та життєві принципи.

Як зізналась Світлана, одного дня вона вирішила, що хоче працювати на телебаченні. І одразу поставила собі високу планку — стати частиною саме 1+1. Вона знайшла в соцмережі LinkedIn HR-директора та написала йому листа, в якому пояснила, чому має долучитися до компанії. Після особистої зустрічі та бесіди Світлані запропонували роботу.

«Мені здається треба бути щирим. Я написала, що вже працювала на телебаченні — і це була найкраща робота в моєму житті, — поділилася Світлана. — Також додала, що 1+1 — дуже крутий канал, і в мене є досвід, який, як мені здається, стане у нагоді. Я написала, що мріяла б працювати у такій команді».

Спочатку Світлана Павелецька відповідала за корпоративний піар, а під її керівництвом працювала лише одна особа.

«Завдання полягало у тому, щоб про 1+1 медіа почали говорити, як про групу. У 2011 році, по суті, це були просто розрізнені канали і в публічному полі такого поняття, як 1+1 медіа не було. Ми почали розвивати корпоративну культуру і працювати над внутрішніми комунікаціями.

Далі запровадили digital-напрямок задля того, щоб про нас знали онлайн. Ми стали першою медіагрупою, яка почала цим системно опікуватись.

Зараз Світлана Павелецька обіймає посаду директора з маркетингових комунікацій та керує великою командою. Світлана розповіла, що саме цінує у своїх співробітниках.

«Дуже важливо, щоб людина була креативною. Важливо вміти надихатися звичайними речами. Для мене це книги, подорожі, гарна погода. Мене надихає те, що ми можемо змінювати світ, як би пафосно це не звучало».

Також, на думку Світлани Павелецької, працівник має знаходити натхнення і в справі, якою займається.

«Робота повинна бути в задоволення, але, тим не менше, це робота. Співробітник, який тривалий час працює в одному місці, але не показує результату, не може бути щасливим.

Люди живляться позитивною енергією, коли самі щось створюють.

І, звичайно, треба розділяти цінності компанії, в якій працюєш:

«Коли ми запроваджували цінності 6 років тому, у нас була велика текучка. Тоді змінилося близько 30% співробітників і близько 50% топ-менеджерів. Якщо людина не розділяє цінностей компанії, для неї зовнішня середа стає ворожою і вона просто не може працювати, — говорить Світлана Павелецька. —  Особисто для мене найближчою цінністю є чесність. До брехні в мене нульова толерантність. Незалежно від того, велика це брехня чи мала».

Наостанок, директор поділилася проектами 1+1 медіа, якими вона пишається найбільше. Насамперед, це соціальні ініціативи компанії — Здійсни мрію та Право на освіту. За словами Світлани, такі проекти запускають механізми в суспільстві, які змінюють життя.  

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Команда проекту Здійсни мрію відвезла хлопчика до Бразилії знайомитися з кумирами

Новини по темі