"Перше, що я зроблю після Перемоги, — поїду додому, в Скадовськ", — директорка з маркетингу телеканалу ТЕТ Надія Сперчун про роботу в умовах війни

Робота в умовах війни: інтерв'ю з Надією Сперчун, директоркою з маркетингу телеканалу ТЕТ

Директорка з маркетингу телеканалу ТЕТ Надія Сперчун розповіла, як працює в умовах війни та про що мріє після Перемоги.

Поділитися:

Сподіваюсь, що вже зовсім скоро зможу поїхати й побачити частинку свого дому, хоча буде страшно усвідомити все побачене.

Ваше рідне місто — Скадовськ, Херсонської області. На жаль, сьогодні воно тимчасово знаходиться під окупацією росії. Які спогади у вас залишилися в пам’яті про довоєнне місто? 

Останній раз була в Скадовську в жовтні, до повномасштабного вторгнення. Мурахи по шкірі, коли згадую про улюблене місто. Важко переживаю все, що там відбувається через те, що не можу поїхати до рідного дому, а частина родичів досі там.

В мене залишилися приємні та теплі спогади про це казкове та прекрасне місто. Воно асоціюється з сонцем, морем, повільними, але щасливими людьми та школою. А також з островом, де було багато місцевих тварин. Ми його називаємо українськими Мальдівами. Сподіваюсь, що вже зовсім скоро зможу поїхати й побачити частинку свого дому, хоча буде страшно усвідомити все побачене.

Робота в умовах війни

Робота та усвідомлення того, скільки можемо зробити корисних речей — рятували.

Як для вас розпочався ранок 24-го лютого? Що ви зробили першочергово?

Напередодні довго не могла заснути та відчувала тривожність. Вночі 24-го лютого почула перший вибух, зателефонувала батькам та друзям, вирішила, що поїду на Херсонщину. Але вже вранці плани змінилися. Батьки повідомили, що біля їхнього будинку проїхала колона російської техніки. 

Пізніше моя подруга, Ірина Ященко, створила Telegram-чат «Рупор війни» та додала всіх знайомих піарників, маркетологів, комунікаційників задля того, щоб збирати інформацію та демонструвати суспільству правду. Своєю чергою я залучила свою команду, які допомагали створювати контент, поширювати інформацію про те, що у нас відбувається в країні й те, що росія на нас напала. 

Якими були внутрішні процеси управління маркетингу телеканалу ТЕТ на початку повномасштабного вторгнення?

Команда з перших хвилин повномасштабного вторгнення була на зв’язку. Допомагала наша тісна спрацьованість. З перших днів ми розробляли різні ідеї та візуальні матеріали, активно працювали з управлінням корпоративних комунікацій 1+1 media, створивши англомовний Twitter-канал з постерами, відео, новинами про те, що відбувалося в країні. 

Вся медіагрупа займалася інформаційною війною й паралельно волонтерила. Відчувалась неймовірна жага допомоги та єднання ще й від зовнішньої аудиторії.

Робота в умовах війни

Нещодавно команда ТЕТ презентувала оновлену концепцію телеканалу. Слоган телеканалу сьогодні — «Закохані в життя» Розкажіть детальніше про трансформацію та ключові пріоритети телеканалу сьогодні? Поділіться тим, що телеканал вкладає в цей слоган? Як взагалі зародилося саме таке формулювання? Чи змінилася ваша цільова аудиторія?

До повномасштабної війни в нас був слоган «Все заради твоєї усмішки». Як тільки канал вийшов з марафону «Єдиних новин», ми змінили це повідомлення. Почали працювали заради підтримки наших глядачів, створювали й транслювали відповідний контент. Нам дуже допомагали наші зірки, які записували звернення до аудиторії, щоб підтримати оптимістичний настрій. Нашим основним повідомленням в перший рік повномасштабного вторгнення було «Світло завжди перемагає морок». На початку 2023 року зрозуміли, що треба рухатись далі. Ми провели дослідження, поговорили на фокус-групах з нашими глядачами, зрозуміли їх запит і чим ми можемо зараз бути корисними та створили слоган і основний меседж каналу — «Закохані в життя».

Робота в умовах війни - інтерв'ю

Цільова аудиторія — родини з дітками та домашніми тваринами, яким важливо отримувати оптимізм. Нам хочеться, щоб глядач міг включити телеканал ТЕТ та зрозуміти, що треба радіти маленьким дрібницям, насолоджуватись часом проведеним разом, бути закоханим в життя, попри все.

Як відомо, скоро у вас стартує новий сезон. Анонсуйте, чого чекати глядачам?

Ми зрозуміли, що людям дуже важлива підтримка та радісні моменти. Такі, як побути з сім'єю та провести разом час. Це і є ті моменти закоханості в життя, які ми транслюємо. 

В наше позиціювання чудово лягла програма «‎Я люблю Україну» — велике сімейне патріотичне шоу, де зірки змагаються за знання певних фактів про Україну, доводять, як сильно її люблять. Також є класний хіт — серіал та комедія про сімейні відносини «‎Ромео і Джульєта з Черкас». В цьому сезоні чекайте ще на новий продукт «Встигнути до 30» — оптимістичний серіал про дівчат та хлопців, які зустрілися у 29 років хочуть реалізувати цілі до 30, сезон великого сімейного реаліті «Моя суперродина», новий сезон улюбленої «Ліги Сміху», бо якщо ми сміємося, то продовжуємо жити та не здаємось, та на скетч «Волонтери», який став хітом на YouTube й перетворився в повноцінний серіал про наше життя зараз. Ще багато цікавого чекає нашого глядача в будь який час на ТЕТ.

Поділіться враженнями, що є найбільшим викликом під час розробки проєктів, зокрема у вашій частині?

Сьогодні люди сприймають все як чорне та біле, чітко розмежовуючи ці поняття, тож викликів багато. Кожну промокампанію аналізуємо через те, чи доречно це зараз. Ми маємо чітко ідентифікувати профілі учасників, облич каналу, можливі ситуаційні моменти та продумувати меседжі, які транслюємо, аби не зачепити чиїсь почуття.

Робота в умовах війни

Гумор — це колективне переживання болю, яке допомагає знизити емоційне напруження.

Що треба враховувати при створенні креативу в умовах повномасштабної війни? Як аудиторія сприймає розважальний контент сьогодні та чого потребує найбільше? Адже існує теза, що розважальний контент, гумор не на часі.

Українці завжди любили комедію та сприймають розважальний контент. Це наша особливість, яка демонструє те, як ми все переживаємо через гумор. Згадайте, як швидко сьогодні створюються та розповсюджуються меми, як масово всі дивляться український стендап.

Маркетинг з початком повномасштабної війни має бути на часі кожен день, бути гнучким та щирим.

Які саме зміни в маркетингу ви відстежуєте з початком повномасштабної війни?

На початку повномасштабного вторгнення був розповсюджений меседж про те, що скоро будемо святкувати Перемогу. Пізніше, всі жили спогадами та хотіли повернутися в довоєнне минуле. Сьогодні працюють меседжі, які кажуть про наше сучасне життя, не відірвані від реальності. Маркетинг з початком повномасштабної війни має бути на часі кожен день, бути гнучким та щирим. У нас не працюють «прості прийоми», ми повинні бути тут і зараз на одній хвилі зі споживачами, щоб задовольнити їхні потреби та не створювати «крінж».

Робота в умовах війни

Що для вас особисто стало точкою опори за весь цей час?

Моя робота, адже можу робити те, що люблю — створювати контент, робити маркетинг та допомагати людям. Також реакція аудиторії на наш контент надихає продовжувати роботу. І, звісно, наші ЗСУ, бо вони герої. Якщо вони не здаються, то ми взагалі не маємо права це робити.

Розкажіть, що хочете зробити після Перемоги?

Перше, що я зроблю після Перемоги, — поїду додому, в Скадовськ. 

Надія Сперчун, директорка з маркетингу телеканалу ТЕТ

Новини по темі

Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Приймаю