Головні болі чи головний біль: як навчитися уникати найпоширеніших лексичних помилок у рекламі

У студії Сніданку з 1+1 мовознавець Олександр Авраменко в рубриці Вчимо українську пояснив типові лексичні помилки, які часто можна побачити в рекламі.
Реклама — це те, що ми бачимо щодня і буквально скрізь. Але чи помічали ви, наскільки коректно інколи там звучить українська мова? У цьому матеріалі ми хочемо на практичному досвіді продемонструвати це і вам.
Олександр Авраменко навів приклад речення, яке помітив в одній з реклам про головний біль. Звучить воно так — головні болі у області скронь. Мовознавець навіть запропонував відгадати, яку кількість помилок допустили в цьому, здається, такому маленькому реченні.

І відповідь здивує вас не менше, адже тут аж 4 помилки. Мовознавець пояснив кожну з них детальніше.
► Від іменників з абстрактним значенням множину зазвичай не утворюють.
Не можна сказати п'ять болей чи сім болей. Правильний варіант лише в однині — головний біль (не головні болі).
► Не забуваємо правила милозвучності — між голосними літерами варто вживати приголосну (в).
Не У області, а В області.
► Називайте все своїми назвами.
Правильно сказати — не в області, а в ділянці скронь. Область — це адміністративно-територіальна одиниця (Чернігівська область чи Волинська область).
► Тавтологія — ворог української мови.
Не варто без потреби повторятися чи навантажувати речення зайвим змістом. У нашому прикладі, мовознавець пояснює, навіщо згадувати голову, якщо є інформація тільки про скроні, адже і так зрозуміло, що вони є частиною голови (так само часто ви можете почути твердження: у травні місяці).
Правильний варіант речення — біль у скронях. Замість довгого та неправильного — головні болі у області скронь.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Ти серйозно? Абсолютно!»: як уникнути поширеної мовної помилки та говорити правильно