Креативна команда «1+1 медіа» вирушила на Cannes Lions5 рекламних роликів про дітей, що зачіпають за серце - черпати натхнення, підживлюватися ідеями, і, звісно, засмагати та пити легке «розе». Це ж Канни!

Тисячі рекламників з усього світу, зашкалює концентрація креативної енергії на кожному квадратному метрі, лекції, доповіді та виступи - і це все під палючим сонцем поруч із бірюзовою водою Середземного моря... Як встигнути все і потім ні про що не пошкодувати - головна дилема кожного, хто приїжджає в Канни.

Канни не завжди були світовою столицею кіно і креативу. Зачепите будь-якого історика, і він вам розповість про битву 69 р. н.е., коли тут зустрілися два римських імператори Отон і Вителлій, які боролися за Римський престол. Римлян із Канн ненадовго вигнали сарацини, але вже 1035 року місто належало християнській церкві, яка розширювала свої володіння. Зараз у Каннах, м'яко кажучи, не до релігії - але Леринске абатство (затишний католицький монастир на острові Сент-Онора недалеко від Канн) донині функціонує - в тій частині монастиря, де не ступає нога туриста, монахи вирощують виноград, апельсини, лаванду. Дивно думати, що це академічне дозвілля відбувається на якомусь поромі, розташованому за 20 хвилин від Канн - неспокійного, яскравого і по-хорошому розвиненого міста.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Королі у світі реклами: Тисячі медійників їдуть на фестиваль Cannes Lions 2017

Відразу після закінчення Другої світової, 1946 року в Каннах проходить перший кінофестиваль, і з часом представникам кіноіндустрії, які знімають рекламні ролики, стає прикро, що немає заходів, які відзначають найкращих у їхній галузі. Ініціативна група організовує так званий Фестиваль Кіно-Реклама (Advertising Film Festival), який дебютує не в Каннах, а у Венеції 1954 року. Натхненням для Лева - трофея фестивалю реклами - стала скульптура лева з венеціанської площі Сан Марко. Другі «Леви» пройшли в Монако, і тільки треті - в Каннах.

Кейс bbdo.ua

Так само як і Каннський кінофестиваль - це не тільки покази та нагородження довгоочікуваних релізів від найкращих режисерів світу, а ще й величезний так званий ринок, на якому укладаються угоди, продаються сценарії, підписуються контракти і планується, по суті, кінопрокат усього світу на рік вперед.

«Каннські леви» - це величезний торт планетарного креативу, в якому відеореклама («візитівка» фестивалю для широких мас) є лише окремим, не найбільшим шматочком-сектором. Фокус на креативі, зосередженні творчої інтелектуальної енергії простежується в офіційній назві заходу - International Advertising Festival змінився на Cannes Lions International Festival of Creativity. Відчуваєте різницю? Мова вже не стільки про рекламу, скільки про креативний підхід до подачі ідей, будь-яких.

Це пояснює і нескінченну кількість номінацій (коректно називати їх категоріями), перераховувати які немає сенсу - за більш ніж 60 років фестиваль обріс величезною кількістю «відгалужень». PR, Promo and Activation, Direct, Outdoor, Media, Cyber, Design, Press, Film, Film Craft, Creative Effectiveness и Titanium and Integrated Lions - немає такого комунікаційного каналу, який не був би відображений у каннській програмі.

Young Lions - окремий напрямок фестивалю, покликаний відзначати, навчати юних і гарячих учасників ринку віком до 30-ти років. Від України цього року на програму Young Lions вирушили Олександра Бадія (арт-директор агентства TABASCO) і Євгенія Дзюбенко (копірайтер з Bart&Fink).

Гарну новину приніс нам перший день Cannes Lions 2017 - за зовнішню рекламу Snickers у шорт-лист категорії Outdoor Lions потрапило агентство BBDO Ukraine.

А взагалі сюрпризи і приводи дивуватися підстерігають на кожному кроці. Біля Палацу фестивалів поставили колесо огляду - щоб покататися, потрібно сфотографуватися біля колеса або безпосередньо з нього для додатка Snapchat. У Палаці фестивалів тим часом комедійна акторка Грейс Хелбіг і акторка-легенда Лора Дерн (яка після появи в серіалі Big Little Lies насолоджується черговою хвилею глобальної популярності) вигадують концепт реклами для автомобілів без водіїв - начебто нічого особливого, але це ж Лора Дерн! І такі дива всюди, головне - все встигнути! Загалом - ми побігли.

Про розвиток подій на Лазурному узбережжі читайте в наступному блозі.

КОМАНДА «1+1 медіа»