Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Юрій Горбунов став креативним продюсером продовження Останнього москаля

Незабаром глядачі побачать нові серії одного з найретинговіших україномовних серіалів.

Юрій Горбунов, актор та ведучий найрейтинговіших розважальних проектів Голос країни і Танці з зірками на 1+1, став креативним продюсером нової частини патріотичної україномовної комедії Останній москаль. Продовження улюбленого серіалу вийде на телеканалі 1+1 під назвою Великі Вуйки.

У новій частині глядачі переживуть із жителями села Великі Вуйки небувалу пригоду – поїздку до столиці України.

Як розповідає креативний продюсер стрічки Юрій Горбунов, робота над продовженням серіалу Останній москаль стала довгоочікуваною та захопливою не лише для нього, але й для всієї творчої команди:

«Зробити продовження серіалу в тому вигляді, яким він був, зараз було б вже складно – минув певний час, і ситуація в країні змінилася. Коли ми обговорювали ідею з продюсерами стрічки Дариною Жуковою та Оленою Єремєєвою, дійшли згоди, що це вже не будуть пригоди того самого Москаля, а пригоди інших знайомих героїв у нових екстремальних обставинах. Але з’являться у Великих Вуйках і нові персонажі.

Сценаристи так закрутили історію, що це буде дуже круто і сучасно.

Як зазначила Дарина Жукова, головний продюсер сценарних розробок та супроводу виробництва телеканалу 1+1, робота із сценаристами принесла задоволення усій творчій групі:

«Дуже легко працювати зі сценаріями, які любиш з перших рядків. Тому велика подяка групі авторів, які змогли зробити цю історію такою близькою, такою живою та дуже веселою», – зазначила Дарина Жукова.

Цікаво, що у першому та другому сезонах Останнього москаля Юрій Горбунов виконав одразу дві ролі – Івана Петрука, а також його брата-близнюка Дмитра.

Нагадаємо, авторами сценарію серіалу Великі Вуйки став Микола Куцик, Олексій Приходько та Ярослав Стень, які створювали й оригінальну історію. Виробництвом серіалу займається «1+1 Продакшн».

Нові подробиці роботи над проектом творча команда обіцяє повідомити вже незабаром.

Нагадаємо, перший сезон Останнього москаля, прем'єра якого відбулася навесні 2015 року, став найпопулярнішим телепродуктом останніх років на українському телебаченні. Рейтинг найпопулярнішої серії за аудиторією 18-54 (Україна) становив 14.2% – жоден серіал з 2009 року і до сьогодні не демонстрував настільки ж високий показник телеперегляду. Стрічку подивилося 17,6 млн глядачів, що становило 46% від усіх глядачів по аудиторії 4+.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Телеканал 1+1 розпочав роботу над продовженням популярного серіалу Останній Москаль

2018-12-20
Більше новин