“Я сподіваюсь, що потяг принесе радість тим людям, які будуть в ньому їхати”, — Катя Тейлор про брендований потяг "Голосу країни" (ексклюзив)

Голос країни
Катя Тейлор розповіла про створення потягу до Голосу країни — ексклюзив

Катя Тейлор в коментарі для сайту 1+1 розповіла про створення брендованого потягу для "Голосу країни-13".

Поділитися:

Голос України звучить у Європі. Цьогоріч телеканал "1+1 Україна" та один із найпопулярніших польських мовників працюють над створенням 13 сезону головного українського музичного проєкту "Голос країни" у Варшаві. Європейський сезон покликаний підтримати український народ, який демонструє силу свого духу та талант по всьому світу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Голос країни" оголошує конкурс: сфотографуйте брендований потяг та отримайте унікальну листівку з підписами тренерів

Символом сезону став спеціальний брендований потяг "Голосу країни”. Кураторка інституції культурного розвитку Port of Culture Катя Тейлор, що сприяла розробці концепція потягу, дала ексклюзивне інтерв’ю для сайту 1+1.

Чим важливий проєкт брендованого потягу для "Голосу країни”?

Є декілька складових. По-перше, круто робити проєкти в публічному просторі, це можливість поговорити з широкою аудиторією. З іншого боку, є чудовий проєкт “Голос країни”. Потрібно було якось об’єднати їх.

"І як краще їх об'єднати, як не потягом Україна-Польща, яким люди будуть їздити, як вони це робили минулих півтора року?” — ділиться експертка.

У чому полягає концепція ілюстрації?

“Цей ескіз присвячений перелітним птахам, які циркулюють, подорожують з країни в країну для того, щоб десь зимувати, а потім повертатись до своїх домівок. Ми сподіваємось, що українці так само зможуть повернутися дуже-дуже скоро до своїх домівок після своїх довгих подорожей”, — пояснює кураторка.

Разом із художником Олександром Греховим створили цей ескіз. Пташки також символізують спів, і це якраз присвячено “Голосу країни”. Я сподіваюсь, що цей потяг, окрім кодів, які закладені в ньому, принесе радість тим людям, які будуть в ньому їхати. У потязі є декілька інтерактивів, і люди можуть взаємодіяти з додатковими символами, ідеями, поки вони будуть їхати з Києва або з Харкова до Хелму.

Чим ви надихалися, коли створювали цей ескіз?

Ескіз створював художник за мого сприяння. Нам треба було створити певні символи, що будуть зрозумілі широкій аудиторії. 

"Мені здається, Саша Грехов дуже вдало інтегрував кольори українського прапора. Також, звісно, є кольори польського прапора. Одним із ключових є червоний. Він у нас рожево-кораловий, а не криваво-червоний саме для того, щоб люди хотіли звернути увагу на нього, підійти роздивитись. Він спонукає до певного інтерактиву".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ексклюзивне включення "Сніданку з 1+1": у ранковому шоу показали перші кадри залаштунків "Голосу країни-13"

Нагадаємо, Київ та Хелм з’єднає потяг Укрзалізниці, брендований “Голосом країни”. Проєкт брендингу потягу реалізував телеканал “1+1 Україна”, "Голос країни" у співпраці з АТ "Укрзалізниця" та Port of Culture. Вагон прикрашають малюнки перелітних птахів, що символізують українців, які були вимушені залишити свої домівки через повномасштабний напад росії на Україну. А музичні інструменти та звукові хвилі у жовто-блакитних кольорах символічно поєднують Україну із родиною європейських держав. Ілюстрацію до вагона створив відомий художник Олександр Грехов за сприяння Каті Тейлор - кураторки інституції культурного розвитку Port of Culture.

Для того, аби “1+1 Україна” був у переліку каналів вашого телевізора/приймача (для налаштування прийому “1+1 Україна” через Т2), необхідно провести процедуру повторного сканування телеканалів. Наводимо інструкцію, як це зробити.

Більше подробиць читайте на сайті 1+1.

Стежте за «Голосом країни» у соцмережах:

Facebook
Instagram
YouTube

Новини по темі