"Я шукаю шалених, зухвалих та сміливих учасників, яким є чим поділитись із цим світом", — тренер 13 сезону "Голосу країни" Артем Пивоваров (ексклюзив)

Голос країни
Артем Пивоваров розповів, яких артистів шукатиме собі в команду на Голосі країни-13 — ексклюзив

Тренер "Голосу країни-13" в інтерв'ю для сайту 1+1 розповів, яких виконаців шукає до себе в команду.

Поділитися:

Третього вересня о 21:00 на телеканалі “1+1 Україна” відбудеться довгоочікувана прем’єра європейського сезонуГолосу країни”. Телеканал "1+1 Україна" та один із найпопулярніших польських мовників працюють над створенням 13 сезону головного українського музичного проєкту. Європейський сезон покликаний підтримати український народ, який демонструє силу свого духу та талант по всьому світу. Тренерами "Голосу країни-13" стали self-made артистка Юлія Саніна, зірка номер 1 в Україні — Артем Пивоваров, музичний продюсер, співзасновник лейблу ENKO Іван Клименко та обличчя сучасної музики та тренерка-переможниця "Голосу країни-11" — DOROFEEVA.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Я шукаю собі в команду максимально оригінальних артистів", — тренер 13 сезону "Голосу країни" Іван Клименко (ексклюзив)

В ексклюзивному інтерв'ю сайту 1+1 Артем Пивоваров розповів, що для нього особисто означає стати тренером "Голосу країни", яких артистів він хоче бачити в своїй команді та які якості необхідні, щоб досягати музичних вершин.

Цього року ви — тренер "Голосу країни". Скажіть, чим захоплює Вас цей проєкт?

Протягом багатьох років я візуалізував себе як артиста та музиканта, свідомо обравши цей шлях. Здійсненням моєї мрії, одним із важливих досягнень, як для артиста та музиканта, для мене було бажання посісти крісло тренера "Голосу країни". Пройшло 6-7 років, і от сьогодні я маю честь говорити про свої враження.  Це несе за собою велику відповідальність, особливо в такі складні часи для нашої країни. Ми, артисти, усвідомлюємо себе рупорами нашої нації, її голосами, особливо у цьому "європейському" сезоні, де ми представляємо нашу країну в Польщі, та й в цілому в Європі. Велика відповідальність надихає мене, але не тисне. Вона додає мені трохи мотивації, і я відчуваю потік нових ідей та вражень. Я вже зараз в передчутті того, що нас чекає, і з нетерпінням очікую на те, як ми, разом з учасниками, зможемо здивувати й захопити глядачів своїм талантом.

Важливо, щоб артисти були здатні перетворювати свої переживання на творчість, писати пісні, креативити, мати власне бачення себе на сцені.

Що, на вашу думку, окрім вокалу, є важливим для молодого артиста, щоб досягати нових вершин?

Для мене важливо зібрати шалених, зухвалих та сміливих артистів, музикантів, яким є чим поділитися з цим світом. Щоб це були не просто творчі особистості, а справжні творці, яких захоплює увесь процес: від створення мелодій до втілення своєї музики на сцені. Важливо, щоб артисти були здатні перетворювати свої переживання на творчість, писати пісні, креативити, мати власне бачення себе на сцені. Також необхідно вміти ділитись емоціями, переживаннями, транслювати й сублімувати всі думки, які накопичуються всередині, трансформувати та віддавати, оскільки артист – це інструмент. Я хочу знайти людей, які зможуть поділитися своїми переживаннями, історіями. Повномасштабне вторгнення дуже сильно нас змінило. Хтось подорослішав, хтось став впевненішим, а хтось — навпаки закрився в собі. Я хочу, щоб усі ці люди поділилися своїми історіями, трансформували їх та передали на сцені. Тому що зараз, мені здається, біль, сум, розпач та страхи мають виходити назовні, й ми маємо усвідомлювати, що все може змінитися, нам лише потрібно дати поштовх нашому народові, нашому слухачу. Це відбулося і зі мною, коли розпочалась війна. Я дуже швидко це відчув та почав діяти.

Що побажаєте учасникам нового сезону "Голосу країни"?

Я хочу побажати учасникам бути більш впевненими у своїх рішеннях, діях на сцені й за лаштунками. Обирати пісні, в яких ви відчуваєте гармонію, слухати своє серце, віддаватись справі, яку ви любите, більше, ніж на сто відсотків, проживати кожен момент: момент співу, момент перебування на майданчику, момент підготовки за лаштунками, на репетиціях. Проживати кожен момент з тренерами, відчути на максимум цінність цього життя. Якщо ми зараз створюємо музичний проєкт, ми цим самим показуємо, що ми з дуже сильною жагою до життя продовжуємо вірити в наше майбутнє, і це для нас – найголовніше. Дуже важливо мріяти і говорити про наше майбутнє. 

За останні 1,5 роки повномасштабної війни українські пісні стали мегапопулярними, збільшилась кількість композицій. На тлі зростання популярності всього українського, з’явилося таке поняття, як "шароварщина". Як Ви ставитеся до такої музики і як, на Вашу думку, має розвиватися українська музична індустрія?

Я думаю, що ми маємо пройти це шлях, оскільки так чи інакше, на нас багато років впливала "музика сусідів" — інфернальна музика, яка є деструктивною в багатьох своїх компонентах і складових в цілому, сам підхід до створення музики і позиціювання в цілому. Це те, що лишилось від "шароварщини". Я вважаю, що цей підхід є примітивним і дуже зацикленим на нижній чакрі. З іншого боку, розумію, що музика повинна бути різноманітною, щоб люди на сьогодні усвідомили цінність якісного продукту, створеного в межах України, і я впевнений, що буде створюватися не тільки для нашої країни. Моя велика мета — популяризувати українську музику по всьому світові, і ми цим вже займаємось. Я сподіваюся знайти на "Голосі країни" таких людей, однодумців. Ми хочемо розвивати нашу музику разом і донести її цінність всім. Щоб цього досягти, ми повинні розглянути всі аспекти нашого шляху, включаючи і "шароварщину". Особисто, я ставлюся до неї негативно, і дуже сподіваюсь, що ця ситуація зміниться протягом найближчих 10 років. Але зрозуміло, що це не станеться раптово, особливо серед аудиторії, яка досі слухала музику пострадянського формату. В музиці дійсно можна прослідкувати великі збіги, і наразі змінилась лише мова. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ1+1 Україна, «Голос країни» у співпраці з АТ «Укрзалізниця» та Port of Culture запускають брендований потяг Київ-Хелм

Нагадаємо, Київ та Хелм з’єднає потяг Укрзалізниці, брендований “Голосом країни”. Проєкт брендингу потягу реалізував телеканал “1+1 Україна”, "Голос країни" у співпраці з АТ "Укрзалізниця" та Port of Culture. Вагон прикрашають малюнки перелітних птахів, що символізують українців, які були вимушені залишити свої домівки через повномасштабний напад росії на Україну. А музичні інструменти та звукові хвилі у жовто-блакитних кольорах символічно поєднують Україну із родиною європейських держав. Ілюстрацію до вагона створив відомий художник Олександр Грехов за сприяння Каті Тейлор - кураторки інституції культурного розвитку Port of Culture.

Для того, аби “1+1 Україна” був у переліку каналів вашого телевізора/приймача (для налаштування прийому “1+1 Україна” через Т2), необхідно провести процедуру повторного сканування телеканалів. Наводимо інструкцію, як це зробити.

"Голос країни" у соцмережах:

Facebook
Instagram
YouTube

Новини по темі