Психологія спілкування: 7 тонких манер поведінки, які допоможуть сподобатися іншим людям

Як сподобатися іншим людям: 7 тонких манер поведінки, які допоможуть сподобатися іншим людям з перших секунд

Як сподобатися іншим людям: 7 тонких манер поведінки, які допоможуть сподобатися іншим людям з перших секунд

Поділитися:

Більшість людей підсвідомо хочуть справити враження на співрозмовника і сподобається йому. Як зазначають психологи, така людська природа, і це абсолютно нормально.

Втім, у світі саморозвитку та особистісного зростання часто виникає питання, що важливіше - залишатися вірним собі та нехтувати бажанням комусь сподобатися, або розвивати в собі якості, які сприятимуть тому, що вам симпатизуватимуть оточуючі. Відповідь проста – важливо знайти золоту середину, адже є способи сподобатися іншим людям, але при цьому не жертвувати тим, ким ви є насправді.

У цьому матеріалі називаємо 7 тонких манер поведінки, які допоможуть привернути до себе співрозмовника з перших секунд.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як сфомувати здорову самооцінку: корисні поради психологині у Сніданку з 1+1

Визнайте, що інші люди мають власну думку, яка може відрізнятися від вашої

Не варто ігнорувати почуття інших людей. Якщо хтось каже: «Ти мене не розумієш», не варто цього заперечувати, навіть якщо ви, можливо, не усвідомлюєте цього. Ніколи не вказуйте людям, що їм відчувати або думати. Натомість треба приймати і намагатися зрозуміти почуття інших людей такими, якими вони є.

Психологія спілкування

Ставте дійсно важливі питання

Коли ви проявляєте допитливість і цікавитеся важливими для співрозмовника питаннями, це змушує його почуватися важливим і цінним. Однак ситуація може легко обернутися гіршим чином, якщо ви поставите комусь питання, на які йому буде незручно відповідати. Дайте можливість іншим людям поділитися і висловити те, що їм подобається найбільше, адже це практично відразу схиляє до вас співрозмовника. Це своєрідний інструмент зближення – простіше кажучи, це простий спосіб показати комусь, що вам небайдуже те, що його хвилює.

Дивіться людям в очі

Зоровий контакт є важливою частиною спілкування, оскільки він створює позитивну взаємодію. І коли ви спілкуєтеся із співрозмовником, важливо ненаполегливо дивитися йому у вічі. Звертаючись до людини на ім'я і міцно потискуючи руку, ви змушуєте співрозмовника почуватися комфортно. Люди, які подобаються людям, викликають повагу саме тому, що вони поважають інших.

Не дивіться у свій телефон під час жвавої розмови

Коли ви спілкуєтеся з іншими людьми, важливо приділяти їм свою увагу. Якщо всередині розмови ви починаєте переглядати свій телефон, то людина підсвідомо думає, що є щось важливіше, ніж те, про що ви зараз розмовляєте.

Психологія спілкування

Не намагайтеся викликати емоційну реакцію в інших

Якщо ви хочете стати приємним співрозмовником, не варто хвалитися і розповідати про своє підвищення з метою викликати благоговіння та захоплення, або концентруватися під час розмови виключно на неприємних моментах свого життя з іншою метою – що вам будуть співчувати. Ключове правило – не вступайте у розмову з метою отримати певну емоційну реакцію від інших людей.

Спілкуйтесь «прозоро»

Приємні для спілкування люди говорять ясно і коротко просто тому, що не намагаються перебільшувати те, що намагаються сказати. «Прозорість» у спілкуванні миттєво заспокоює інших. Людям не потрібно ставити питання, чи справді ви маєте на увазі те, що кажете.

Не перетворюйте спілкування на «політичні дебати»

Люди, яким симпатизують, завжди дуже рішучі у своїх переконаннях, тому не бачать необхідності доводити комусь очевидні речі чи нав'язувати свою думку. Не перетворюйте ваше спілкування на «політичні дебати», а також ніколи не говоріть людям про їхнє «невігластво». Найкраще, що можна зробити в ситуації, коли ваші думки кардинально розходяться – тактовно та м'яко закінчити діалог.

Також дивіться у Сніданку з 1+1, як наважитися бути собою без кордонів у будь-якому віці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дізнайтеся, хто ви насправді: психологічний тест по картинці, який допоможе розпізнати домінуючі риси характеру

Новини по темі