UA RU

Чи продадуть легендарні світові люкс-бренди свій товар росіянам: перевірка від ТСН

ТСН

Розкіш для окупантів: чи втримаються легендарні світові бренди перед спокусою російських грошей?

17 квітня о 21:00 в ефірі марафону «Єдині новини» показали ексклюзивний сюжет ТСН про те, чи справді відомі світові модні бренди дотримують слова та не продають товари росіянам. Журналістка Наталка Гончарова вирушила по міланським бутикам, аби з'ясувати, що важливіше для світових компаній — репутація чи “гаманець”, та чи можливо обійти “систему”, якщо у вас російський паспорт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні запустили платформу єДопомога для допомоги кожному, хто постраждав від російської агресії

Російські блогери на весь світ голосять, як їх принижує бренд Chanel, бо в одному з магазинів Арабських Еміратів змусили підписати листа про заборону носити сумку в росії. Представники модного дому інцидент не прокоментували. Тож кореспондентка ТСН заради експерименту виїхала в Мілан на шопінг, де вдавала з себе росіянку-баєра, щоб перевірити найвідоміші світові люксові бренди “на слово”. Журналістка показала шокуючий спосіб повернути кошти за такс-фрі росіянам, який цілком підтримують працівники розкішного бутика. Наталка Гончарова перевірила, чи приймають люксові бутики російські кредитні картки, та як їхні працівники ставляться до росіян та війни з Україною. 

ТСН перевірили такі бренди, як:

  • Balenciaga: консультант пішов перепитувати у менеджера, чи можна продавати росіянам. На розповідь про те, що кореспондентка 5 днів живе в Італії, менеджер відповів, що "для них вона італійка". 
  • Dior: почувши російську, кореспондентці надають консультантку з Литви. Такс-фрі не роблять, проте російські картки приймають, якщо вони не заблоковані. У магазині вибачилися, що "такий несправедливий Євросоюз заборонив повертати росіянам податок на додану вартість". Це фактична знижка для усіх нерезидентів. А ідею використати українця для такс-фрі підтримують. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мосейчук — Єфросиніна: про підтримку України та чому росіяни не хочуть знати правду

  • Louis Vuitton: цей магазин відрізнився скандалом ще на початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, коли видав колекцію браслетів з орківською літеркою Z, яку досі не зняв з продажу. Консультант сказав, що магазин приймає російські картки, на прохання дістав усі рюкзаки, які є у наявності, та абсолютно усі радісно продав, хоча кореспондентка відверто казала, що повезуть на перепродаж, бо в росії магазин зачинений.
  • GUCCI: консультантка сказала, що з такс-фрі проблем не буде, а про ситуацію в Україні говорити відмовилася.
  • Chanel: покликали російськомовну консультантку з білорусі, яка розповіла про те, що жодних документів, які підтверджують, що кореспондентка не буде носити бренд на території росії, не потрібно. Також вона розповіла, що у бутику не ненавидять росію, проте мають адаптуватися до закону, та якщо санкцій більше не буде, з радістю знову там відкриються.

Дивіться сюжет: 

А також англійською мовою:

ТСН 2020 ТСН за 2020.02.28

Новини по темі
Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Приймаю