Українська версія Betty la fea отримала назву «Моя улюблена Страшко». Вперше телевізійну новелу про милу розумну дівчину, зовнішність якої не відповідає усталеним канонам краси, показали у Колумбії. Сюжет став настільки популярним, що підкорив глядачів у більше, ніж 180-ти країнах світу. А національні адаптації колумбійського серіалу зняли понад 20 разів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Моя улюблена Страшко»: якою була героїня всесвітньо відомого серіалу у різних країнах (ФОТО)
За сюжетом серіалу «Моя улюблена Страшко» головна героїня знаходить роботу у престижній косметичній компанії Bon Visage. Її беруть на посаду асистентки директора. У чужому для себе світі красивих та забезпечених людей вона намагається побороти свої комплекси та довести оточуючим, що риси, які варто насамперед цінувати в людині, – це розум, працьовитість, старанність, душевність і аж ніяк не зовнішня краса.
У чому ж унікальність української версії Betty la fea? Що робить серіал «Моя улюблена Страшко» несхожим на оригінал та решту адаптацій? Відповіді на ці питання ми отримали у розмові з головним продюсером серіалів та фільмів каналу 1+1 Єремєєвою Оленою.
►Серіал знято в сучасних українських реаліях. Він адаптований до нашого сучасного життя: йдеться про технології, онлайн-зустрічі і презентації, співіснування в медійному полі журналістів і блогерів, конкуренцію між ними та взаємне несприйняття тощо.
►Події відбуватимуться швидше та несподіваніше, ніж у попередніх версіях адаптацій.
►«Моя улюблена Страшко» має багато оригінальних сюжетних ліній, які стосуються актуальних проблем сучасного світу: мобінгу (булінгу на роботі), харасменту, боді-шеймінгу, сексизму та об’єктивації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Поговоримо про брекети»: на сторінці головної героїні серіалу «Моя улюблена Страшко» розмова про булінг, який вже став старомодним
►Українська версія також має абсолютно свою Betty, зі своєю органікою та характером.
►Повноцінного прототипу подібної косметичної компанії, як у фільмі, в нашій державі поки що не існує: у нас є потужні продавці косметики, але немає настільки масштабних виробників із історією родинного бізнесу. Для достовірності викладених в серіалі фактів та сюжетних ліній до роботи над серіалом залучені консультанти та технологи, які слідкують за описом виробництва косметики, проте у серіалі все дещо спрощено для більш стислого та швидкого розуміння сюжетної колізії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Моя улюблена Страшко»: гурт KAZKA презентував саундтрек до серіалу у «Сніданку з 1+1»
►В Instagram запущено флешмоб під хештегом #Красивасерцем, в рамках якого користувачі можуть ділитися відвертими історіями булінгу, мобінгу, харасменту, сексизму та відчути підтримку від зірок і підписників, які також пережили психологічний тиск. Розпочала флешмоб солістка гурту Kazka Саша Заріцька, яка розповіла власну вражаючу історію булінгу. Також у рамках флешмобу проти хейту та булінгу висловилася співачка Даша Астаф'єва.
►Існує особиста сторінка Насті Глушко в Instagram, щоденник героїні. На цій сторінці вона ділиться власними історіями, переживаннями та проблемами, з якими стикалась особисто та які можуть спіткати кожного.
Серіал «Моя улюблена Страшко» вийде на екрани вже цього року. Його зйомки реалізує компанія «Кінороб» на замовлення телеканалу 1+1.
Loading...