Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Телеканал 1+1 є беззаперечним лідером телеперегляду 10-й тиждень поспіль

1+1
«Плюси» продовжують втримувати впевнене лідерство.

39-й телетиждень вкотре завершився високими результатами для групи 1+1 media. Так, флагманський телеканал медіахолдингу – 1+1 – залишається беззаперечним лідером глядацької аудиторії вже 10-й тиждень поспіль. Середня частка 1+1 з 20 по 26 вересня склала 9,6% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) – це найкращий результат серед усіх телеканалів.

Протягом тижня традиційно серед лідерів телеперегляду були проєкти-бестселери «плюсів»:

Вечірні випуски випуски ТСН з понеділка по суботу пройшли з середньою тижневою часткою 11,8%;

 ► «Сніданок з 1+1» з понеділка по п’ятницю у середньому продемонстрував 19,4% частки;

 ► «Сніданок з 1+1. Вихідний» цього тижня став лідером слоту з часткою 14,6%;

► Нові випуски проєкту «Життя відомих людей» (ЖВЛ) пройшли з 10,8% частки;

«Твій день» зібрав середню аудиторію в 8,2%.

Крім цього, другий епізод найзагадковішого шоу «Маскарад» у суботу, 25 вересня, здобув частку 11,5%, ставши найкращим проєктом у своєму слоті. Прем’єрний випуск «Ліги Сміху» за 24 вересня пройшов з часткою 10,6%, а «Танці з зірками» за 26 вересня – з 13,7% частки.

Також підсумковий випуск новин на 1+1 «ТСН. Тиждень» став кращою програмою тижня з часткою 13% за аудиторією 18-54 (50 тис.+).

Знаково, що кращим шоу місяця за результатами телеперегляду стали «Танці з зірками» на 1+1, що за 4 тижні в ефірі здобули середній рейтинг 3.8% та частку 16,9% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Загалом проєкт на ТБ подивилося 8,3 млн людей (4+, вся Україна).

Дані наведено за аудиторією 18-54 (50 тис.+), охоплення – за аудиторією 4+ (вся Україна)

06:00-26:00, Дані на 27 вересня, Overnight 2TSV

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі — Nielsen.

2021-09-27
Новини
Новини