«Я ніколи не допиваю каву перед бойовим вильотом»: льотчик військової авіації у розмові з Наталею Островською розповів, скільки заробляє пілот і яка авіація є в Україні

ТСН
19:30
Щодня на YouTube
Скільки заробляє пілот, і яка авіація є в Україні: інтерв'ю з "Вікінгом"в проєкті "НАТО"

Скільки грошей отримують пілоти, та як ризикують власним життям: інтерв’ю з українським льотчиком.

Поділитися:

Пілот 11-ї окремої бригади армійської авіації Сухопутних військ ЗСУ з псевдонімом "Вікінг" в інтерв’ю для авторського ютубпроєкту ведучої ТСН і 1+1 Марафон, Наталі Островської «НАТО» розповів скільки грошей отримують пілоти, розкрив неймовірні деталі важкої та ризикованої роботи військових льотчиків. Військовий поділився, як змінилися завдання за ці два з половиною роки, як пілоти ризикують власним життям та часто не мають плану повернення назад з бойового завдання, але попри всі обставини повертаються живими.

НАТО

Зокрема військовий пояснив, в чому полягає різниця в роботі авіації до 2022 року і зараз. За його словами зараз, попри те, що йдуть бойові дії, докладається багато зусиль для підготовки особового складу, оскільки ворог змінює тактики бою час від часу і необхідно підлаштовуватись під ворога, щоб виконувати завдання набагато ефективніше:

«Це як гра в котика і мишку: вони придумують щось нове — ми це намагаємося оминати. Потім ми вигадуємо нову стратегію і вони починають діяти проти нас».

Також пілот розповів чи достатньо авіаційної техніки в України та скільки потрібно одиниць техніки, щоб вести наступальні дії. Так, він спростував думки про те, що у нас мало військової авіації для того, аби виконувати військові завдання.  На думку "Вікінга" навіть 35 одиниць літаків (порівняно з 1992 роком, коли їх кількість налічувала 240-250 шт.) цілком достатньо, аби прикрити усю лінію фронту для виконання завдань по секторах. 

«Я навіть не можу точно зараз сказати, яка точна кількість техніки у нас, тому що завдяки нашим західним партнерам парк постійно оновлюється, надходять нові одиниці.  Але, звичайно, хотілося б. Щоб ми скоріше перейшли на вертольоти стандартів НАТО, щоб ефективність виконання завдань зросла. І мова йде не тільки про АН-64 Apache. Але потрібно розуміти, що це дуже дорого: як самі вертольоти, так і їх обслуговування».

Наталя Островська

"Вікінг" навчався у Харкові у Харківському університеті повітряних сил ім. Івана Кожедуба. Військовий зізнався, що професію обрав випадково, тому що бачив вертольоти лише десь дуже високо у небі. Також, пілот поділився, ким бачить себе після закінчення війни:

«Дуже складно зараз відповісти  на це запитання, тому що вже просочений військовим життям і інколи, навіть, виникає таке відчуття, що це не закінчиться ніколи, тому щодня намагаєшся налаштовувати себе, аби морально ще дуже довго бути в змозі виконувати завдання».

Новини по темі