UA RU

Стереотипи про макіяж: про тональну основу, вартість якісної косметики та червону помаду. Розповідає візажист Ігор Ігнатенко

Твій день
©© pixabay.com/kaboompics

Які досі існують стереотипи про макіяж? Що потрібно знати про тональну основу та червону помаду? Розповідає візажист та стиліст Ігор Ігнатенко.

У шоу «Твій день» візажист та стиліст Ігор Ігнатенко спростував 5 найбільш поширених стереотипів про макіяж. А також поділився секретами правильного вибору косметики.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Місячний календар стрижок на серпень 2021: сприятливі та несприятливі дні для наведення краси

ТОП-5 стереотипів про макіяж

Стереотип 1 – всі візажисти повинні мати художню освіту. Насправді, це не так. Ігор Ігнатенко говорить:

Люди , які не мають художньої освіти, можуть бути непоганими візажистами, і я цьому приклад. Головне мати почуття гармонії та відчуття кольору, форми. І велике бажання вчитися і вдосконалюватися.

Стереотип 2 – якщо прийти до візажиста зі своєю косметикою, можна розраховувати на знижку. Насправді, це навіть некоректно – приходити до майстра зі своєю косметикою. Це те ж саме, що прийти до ресторану зі своїми продуктами і просити з них приготувати страву. Робота візажиста – це не лише про використання косметики. Це про час майстра, знання та сили, які він витрачає.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Овуляція і жіноча привабливість: чому в певні дні циклу сексуальність жінок посилюється

Стереотип 3 – колір тональної основи треба обирати на зап’ясті. Ігор Ігнатенко радить на зап’ясті обирати лише текстуру основи, а ось її колір – на тильній стороні щоки біля шиї. Бо цей колір має бути ідентичним саме до кольору обличчя.

Стереотип 4 – червона помада личить не всім. Візажист говорить:

Червона помада личить абсолютно всім, потрібно лише знайти правильний відтінок.

Крім того, її доречно використовувати не лише для вечірнього, а й для денного макіяжу. Відтінків червоного, які будуть доцільні і вдень, є безліч.

червноа помадаФОТО: pixabay.com/kaboompics

Стереотип 5 – лише дорога косметика може бути якісною. Дійсно, великі косметичні бренди можуть дозволити собі дорогі дослідження, високоякісні компоненти продукції. Дорога косметика виконує не лише декоративну функцію, а й функцію догляду за шкірою. Але якщо вам потрібна суто декоративна косметика, не обов’язково переплачувати. Зараз, за словами Ігоря Ігнатенка, багато якісної косметики з класу мас-маркет. Тож хороша косметика – це не завжди дорого.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стереотипи в косметології: чи впливають солодощі, молочка та фастфуд на появу акне (розповідає лікар-косметолог)

Ігор Ігнатенко радить не довіряти стереотипам про макіяж. А якщо з цього приводу виникають запитання чи сумніви, звертатися за консультацією до професійного візажиста.

Твій день

Новини по темі
Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Приймаю