«Виробництво художнього контенту надзвичайно важливе сьогодні», — Тетяна Шуліка, керівниця виробництва 1+1 Production Fiction

Керівниця виробництва 1+1 Production Fiction Тетяна Шуліка розповіла про повернення до роботи під час війни та нові проєкти.
З початком повномасштабного вторгнення команді 1+1 Production Fiction довелося оперативно реорганізувати роботу, переформатувавши власний досвід на грантову діяльність з документальними проєктами. Оскільки в пріоритеті було поширення новинної інформації та виробництво документальних фільмів, які могли б досконало відтворити хронологію подій великої війни проти України, виробництво проєктів, якими займалася команда, зупинилося.
Керівниця виробництва 1+1 Production Fiction Тетяна Шуліка в інтерв’ю для Broadcast детально розповіла про трансформаційні зміни, що відбулися із продакшеном, методи пошуку зовнішнього фінансування, замовників проєктів та про виробництво контенту під час війни.
Ділимось ключовими тезами з її інтерв’ю. Повну версію матеріалу можна прочитати за цим посиланням.
Тетяна Шуліка очолює виробництво художніх проєктів в 1+1 Production. З початком великої війни у фокусі уваги її команди стали проєкти, які стосуються висвітлення сучасних реалій. Зокрема, був розроблений масштабний мультижанровий спецпроєкт “Жити далі”, який розкриває теми ментального здоров’я, життя в безпеці, української ідентичності та розповідає надихаючі історії.
«З початком повномасштабного вторгнення всі серіальні контракти, заплановані на 2022 рік, припинилися. Тому ми з командою шукали шляхи, як можна заробляти, оскільки ми, в першу чергу, є бізнес-одиницею, що має утримувати себе й приносити дохід медіагрупі. Враховуючи досвід з виробництва та журналістики, допомагали службам медіагрупи, розробляли різні рубрики та добірки. Особисто я протягом двох місяців працювала на англомовній версії сайту ТСН.ua.
В березні розробили вкрай важливий проєкт «Жити далі» та почали шукати грантове фінансування під нього. Ця робота відрізнялася від традиційної. Тут все інше — звітність, підходи до організації праці, документи та спілкування англійською мовою. Зараз ми намагаємося повертатися до серіального виробництва, тому поповнюємо команду потужними фахівцями», — зазначила Тетяна.
Керівниця 1+1 Production Fiction також розповіла про виклики, які стоять перед продюсерами у виробництві контенту сьогодні, а також те, чи дійсно варто фінансувати у виробництво продуктів.
«Виробництво художнього контенту надзвичайно важливе сьогодні. Фільми та серіали — це також засіб впливу на масову й емоційну свідомість, що формує її, так само як телебачення або Інтернет.
Зараз на прикладі росії ми бачимо, що ЗМІ прямим чином впливають на суспільну думку, яка немає нічого спільного з дійсністю. Тож їхній пропаганді потрібна контрпропаганда. Нині на слуху стрічка «Свідок», знята росіянами про події в Бучі, в якій українські військові продемонстровані фашистами. Фільм дійсно знято за величезні кошти, що можна побачити навіть по трейлеру, але найприкріше, що це не поодинокий випадок. Вони й надалі будуть виробляти такі фільми та поширювати їх на весь світ.
Виділяти гроші на створення кіно так само важливо, як і транслювати якісні та правдиві новини. Людям важливо хоч інколи перемикатися, аби бути дієздатними. Це теж закони роботи нашої психіки», — додала Тетяна Шуліка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Відчуваю жагу до українізації та розбираюсь в культурному різномаїтті нашої країни", — Роман Лукін, креативний продюсер телеканалу ТЕТ
Більше про те, чи готові продакшни до тривалого продовження війни, контент, якого нині не вистачає в українському та світовому медіапросторі, проєкт «Культурний код», який аналізує варварську поведінку російської федерації — читайте на сайті Broadcast за цим посиланням.